Jag är trött

Jag är en smula dryg ikväll skulle jag tro eftersom jag är rejält trött och inte har någon att skriva med på msn. Dessutom tänker jag bara på det så kallade pojkpacket även kallad Böget, Bajsalex och Singoraringen. Inte bra, inte bra Johanna.
Vi var ovänner igår ungefär. Alltså jag var jättesur för att han hade kört "du är ful och ingen vill ha dig"-dissar en hel eftermiddag och han frågade om vi skulle säga upp bekantskapen.
Jag blev då fly förbannad, men det slutade med att vi bara var jättetrötta och jag hade råkat förklara min kärlek på något jättedumt sätt. Iallafall hanterade han detta genom att berätta hela dagen idag för mig och Hedvig om vilka tjejer han tyckte var söta. Ungefär. Det var iallafall väldigt otrevligt och jag hatar att jag tycker om honom. Leo var full/hög ikväll och låtsades inte kunna mitt namn. Herregud, kan han inte bara bete sig normalt? Jag skiter fullständigt i om vi är vänner eller inte, men han kan ju bete sig normalt.
Provokativt!

Jag borde sova, men jag orkar verkligen inte ta bort mitt smink och jag har tre stycken gummiband i tänderna som jag döpt till Enok, Hugo & Anton. det gör ont att tugga chips.
Jag ska få tandställning. Ångest! Jag ska till Dublin med släkten. Jag ska ta med mig en irländare hem. Han ska säga saker som "Aj lajk ja" och jag ska svara "Jä, aj nååå".
Faaantastiskt! Oj oj oj. Maja och jag såg en bra film idag. Nej, den var dryg.
Men vet ni? Jag har fått en ny cykel. En blå med röda prickar på som heter Puss och är en rishög, men som jag skrivit Puss är bra på överallt. Men det är sant, för det lärde Maja mig.
Kort sagt, ni ska få två dåliga skämt nu som helt plötsligt kom tillbaka i min hjärna. Lite som låtar i ens iPod som man inte hört på tre månader. 

Vet ni hur man ser om en bil är från Polen?
SVar: På lacken

Vet ni hur man ser om en bil är från Kina?
Svar: Det är en riktig rishög

Salut!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju inte direkt aktiv här!! *hård blick*

2006-06-05 @ 14:09:51
Postat av: Anonym

Varför skriver du inte längre?

2006-09-20 @ 21:30:14
Postat av: hemlig beundrare

men skriiiiv din fjant

2006-10-12 @ 10:57:11
Postat av: Jenny

Jättebra blogg ! :) Läs gänra min och kommentera (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback