Min vecka...

Måndag: Såg att Tysken var tillbaka och blev knäsvag.
Sedan på något sätt stormade Kaj H&M och fick Tysken att vilja fika med oss.
Sedan satt han där hela eftermiddagen med oss och pratade sex med Pooja.
På kvällen fick Pooja honom att komma till Musik Direkt.
Jag hängde fan med honom hela kvällen och han dansade med alla.
Riktigt jävla komiskt. Lärde honom att säga "Joo-Joo".
Sedan när jag stod ensam och glodde kom Leo fram till mig och pratade.
Han sa att han inte ville att jag skulle röka och att jag är värsta wanna-be honom.
Sedan dess har han sneblickat mig och är skitotrevlig när vi pratar.
Jag förstår inte!

Efter Leos avgång kom en tomte och kramade mig.
Sedan diskuterade vi nästan Belgien och sedan gick han till sin egen Belg.
Fast först träffade Hilde honom och fick givetvis för sig att det var PastaAdam.
Herrregud. Man kan ju inte missuppfatta mina rörelser.
Men söt är han. Fan också. Har underbart härliga psychobögiga ögon.
Fast Hilde sa att han hade läppstift. Varför bryr jag mig ens?
Ska sluta strula med människor.
Kom på det idag efter att pratat med Hilde.
Resten av kvällen var rolig. Leo och John & Peter spelade.
Och jag träffade Sebastian för första gången någonsin på Mejeriet utan att få fjärilar i magen.
Fast det fick jag inte av Tysken heller faktiskt.
Så släng dig i väggen Erik!

Nu skiter jag i det här. Saknar Vega.
Farväl!
Maskeradfoto:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback