Varför jag alltid missar allt på fester....

Den här helgen har präglats av vodka.
I fredags skulle Hedvig ha fest, något som vi alla såg fram emot.
Alla skulle verkligen var där och jag och typ alla andra diskuterade vodka och strul.
På Folk å Rock frågade jag Erik om jag fick låna hans kompis Albin som Erik påstod var het.
Jag hade dock inte träffat honom.
På kvällen var vi tillslut hos Hedvig.
Vodkan dracks med fun light och lime och jag blev kraftigt berusad.
Alla dansade och festen tedde sig lyckad.
Sedan försökte jag strula med Anja.
Jag följde efter henne in i Hedvigs rum där alla tog lustgas.
Sedan fick jag en bok i huvudet.
Jag satte mig bredvid tomten och undrade vad det skulle vara bra för.
Det var så jag träffade Albin.
Några sugmärken senare hade jag missat större delen av festen.

På hemvägen skulle Leo följa mig hem.
Dock var han sur på mitt oanständiga beteende på festen och vägrade prata med mig.
Istället sjöng han Singin' in the rain ljudligt när jag gick två meter bakom och skrek.
Mycket sjukt.
Dagen efter var Leo skitsur och gick omvägar för att slippa se mig.
Sedan bråkade vi på msn och jag betedde mig jättebitchigt på söndagssoppan.
Den enda som stöttade mig var Erik. Därför blev Leo sur och kom igår till min fest för att slå ner Erik.
Vilket jävla ståhej.
På något sätt lyckades jag stoppa honom och jag och Leo satt i vår trappa och pratade i över två timmar.
Det var som det kan bli. Jag grät och pratade om min barndom och han var smart.
Det var riktigt givande och jag insåg att jag tycker om Leo hur mycket som helst som vän.
Inget mer. "Johanna, världen är inte så begränsad som du tror".
Tänkt på det, han har rätt.
Och så missade jag den festen också.
Sedan kom min granne och såg mig full, fan om han säger något till far.
Ikväll ska jag ha fest igen.
Har vitt vin.
Det ska bli sofistikerat, tvingat Kaj att komma också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback