Poppare- du!

Idag har varit en dag kantad av poppare och kajal.
Min lugg var ovanligt bångstyrig, vilket medförde att jag med våld var tvungen att förvandla den till en snedlugg. Detta med hjälp av ett vitt spänne.
Denna dag ägnade vi, inte så oväntat, på Ariman med mozarellabaguetter, Vega, Hedvig, Calle, Leo, Rebecka Klättermus och Isa. Inget jätteviktigt diskuterades och tillslut tog jag och Leo beslutet att gå och köpa lustgas. Givetvis var affären stängd och vi fick leta runt lite. Tänkte be en pundare köpa ut från Systembolaget istället, men de hade stängt.
På konsum började dock jag och Leo bråka.
Han berättade en historia om glassbåtar och kattungar som jag inte riktigt förstod allvaret i och började skratta. Leo sa då att det inte är något att skratta åt och att jag alltid skrattar åt hoom och aldrig tar något på allvar. Vidare vidare....
Tillslut sa jag att han känner ju mig då han svarade "Ja, tyvärr..."
Då gick jag.

På Ariman satt jag och klagade för alla som orkade lyssna och var allmänt förstörd.
För att fördriva tid gjorde vi då om Calle till fjollpoppare. Tuperat hår, hårspännen, diadem, kajal med möllestjärna- vad mer kan man begära?
Calle kände sig allmänt fjollig och vi njöt.
Då ringde Leo och bad mig gå till Guds hus. Jag tultade iväg utan jacka och undrade om vi någonsin skulle bli kompisar igen. När vi väl sågs log han mot mig och sa att problemet är att vi aldrig kan vara sura på varandra. Sedan bad vi om ursäkt och kramades. Jag förstår honom, även om jag inte ger mig.
Tillbaka på Ariman ville Leo också bli fjollpoppare och jag försökte ta kajal på honom.
Misslyckande! Sedan gjorde han en ganska tjusig frisyr på mig, som han själv var väldigt nöjd med.
Efter ett tag hade folk börjat droppa av och tillslut var det bara jag och Leo kvar med Hedvig och Calle.
De höll givetvis bara på att strula och ligga på varandra ungefär, något som fått oss alla att himla med ögonen och sucka hela dagen.
Vi fick ingen kontakt med dem och istället utnyttjade vi kamerafunktionen på min mobil.
Vi är faktiskt riktigt duktiga på att vara kompisar.

Ikväll har vi sett Brazil och porrsurfat, ungefär. Ganska mysig kväll, även om hela stan verkade vilja gå på fest. Nu är ingen inne på msn, men jag borde kanske sova iallafall.
Godnatt!
Dagens visdom: Ett gott skratt kan dra åt helvetet.


Kommentarer
Postat av: Hilde

kan det vara så att alla dina inlägg innehåller orden sexuell frustration/sexuellt frustrerad/sexuellt frustrerande? ;) gos og klems.

Postat av: Jag

Jo, jag genomgår nog en kris just nu.
Fast en liten en.

2006-02-06 @ 09:58:11
URL: http://jojjos.blogg.se
Postat av: Anonym

men åå du är ju poppare i alla fall =P

2006-02-06 @ 15:58:49
Postat av: SONNY

va söt kompis du har (a)

2006-03-18 @ 18:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback