Never mind the Sex Pistols- Here's Johanna

Idag är det min födelsedag.

Erik tog ledigt halva dagen och gjorde en skitfin tårta med skrift på, lägg märke till titeln.

Sedan kunde inte jag komma hem till honom, så enligt källor åt han upp halva själv och spydde.

Jag börjar nästan gråta bara av att tänka på det.

Stackars sate.

Annars var det ingen som sjöng för mig idag. Vi skulle fira mig på India, men alla gick till Ariman istället bara för att de inte pallade med till India Däck. Fy fan vad sårande, det var min dag för fan!
Inte ens sjöng de för mig. Jag sjöng fan två gånger för Hedvig på hennes födelsedag.
Undantaget var dock farmor som ringde och sjöng "Må du få leva, må du få leva".
Nej farmor, ingen vill avrätta mig!
Men jag älskar farmor min.
Dessutom skulle jag och mina föräldrar ut och äta.
Men gissa! Mamma hade inte bokat bord så det var fullt!
Fy farao.
Men vi stod och stirrade in och såg ut som galna familjen (ni vet det där kortspelet) ett tag och tillslut fick vi ett bord. Där pratade vi om min klass och jag började nästan gråta. Sedan pratade vi om vilka av oss som tyckte livet var jobbigt och jag blev ännu mer gråtfärdig.
Jag hatar den här månaden.
Presenter:
Mein Kampfs första band
Håkan Hellströms senaste
Te, tekula och teburk
Halsduk och vantar
Tröja som det stod Gibson på
Randig tröja
Telefonkort
800 pix
Hörlurar
Bob Dylans memoarer.

Nu ska jag dricka te eller något.
Gråtfärdig fortfarande. Stackars Erik!


Kommentarer
Postat av: Erik

Jag tog ledigt hela dagen. Inte halva...

2006-02-09 @ 23:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback