Lust for life

Ikväll har jag ägnat mig åt lite förstrött tonårsliv.
På min väg mot total nedgång och trashighet har jag provat lustgas.
Jag fick knappt något rus alls och blev oändligt besviken.
Pojkarna kände givetvis massa konstigt, men jag bara satt där och väntade på effekt.
Fan, det är nog bara Hilde som läser min blogg.
För övrigt var kvällen rolig.
Vi snurrade runt på Calles skrivbordsstol, de ägnade sig åt homoerotik och alla försökte kittla mig under fötterna. Dessvärre satt Calle helt plötsligt i sängen utan tröja när jag tittade upp efter mitt lilla exprimenterande med lustgastuben
Tydligen var det en av hans drömmar att spela bas topless.
Kvällens mest upprörande kommentar var dock när Leo hävdade att jag kallat hans näsa "Sexuellt frustrerande". Det har jag aldrig sagt!
Måste jag vara så uppenbart sexuellt frustrerad?
Och hur fan kan en näsa vara sexuellt frustrerande?
Fast jag pussade den minsann, förstår inte varför jag måste envisas med att pussa Leo.
Men ack, farväl!
Dagens visdom: Det får duga, tjejen kan suga.
Grattis Calle.

Och jag kräver kommentarer!




Kommentarer
Postat av: Calle, du vet...

Äh, stofil.

2006-02-05 @ 18:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback