Jag funderar fortfarande..

Den här gången över att jag trots allt är ganska bra att ha.
Jag diskuterade kärlek med Sebastian och han uppskattade tydligen min hjälp.
Med Peter diskuterade jag uppbrott och han sa att jag var en sådan där människa
man kan prata om allt med.
Detta värmde och jag börjar tycka att jag fanemig är bland de bästa som finns.
Däremot känner mig mig alltid så smart i sällskap med Isa.
Inte för att hon är korkad, tvärtom, utan för att hon alltid lyssnar på vad jag har att säga
och faktiskt också verkar tycka att det låter vettigt.
Allt blir så lätt när man pratar med henne.

Annars borde jag sova. Sitter uppe varje kväll på msn och pratar med Hilde och Leo.
Hilde är så bra att ha, hon var mitt främsta känslomässiga stöd halva jullovet.
Nu börjar det hända saker i mitt musikaliska liv.
Calle, jag, Erik och om vi har tur Leo ska starta ett punkband som heter The Snopprock.
Det vore helt jävla magnifikt!
Låtar om Sten Berge och annat livsviktigt.
Vilket underbart namn, Sten Berge.
Om Ted hjälper mig med min blogg är han gudasänd.
Kommer somna i skolan imorgon också.
Godnatt!

Dagens visdom: Jag är allt bra att ha!

Kommentarer
Postat av: Hilde

:) Isa som i Isabelle?

Postat av: Calle med handsvetten

Du luktar ost.

2006-02-05 @ 18:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback