Hip Hop Hora

Ciao ciao!
Imorgon är det min alldeles egna födelsedag.
Eller visst, jag kanske delar den med några till.
Typ pappas bögkompis Randall.
Idag var det sådan där dagen innan-stämning.
Detta firades med att gå och klippa sig, något som jag hanterade oväntat bra.
Istället för att tillverka egna mjältbrandskuvert till frisören har jag ikväll ägnat mig åt normala saker.
När jag skulle cykla hem ringde dock Leo och tvingade mig att komma hem till honom.
Han och Calle hade bakat en tårta till mig! Fan vad nöjd jag blev.
En sån där fiiin tårta som det stod Pasta på med Bobs sylt på flaska.
Kan livet te sig bättre?

Dock var dagen inte enbart en dans på rosor. När jag ska verka intellektuell på svenskan och visa att jag förstått parallellen Bernardo Leonardo Da Vinci i den fagra boken Dvärgen lyckas jag givetvis göra fel.
Trofan att jag räcker upp handen och säger Leonardo Di Caprio!
Inte nog det detta börjar jag svära och inte en jävel skrattar.
Herrejesus.
Jag undrar om jag får något imorgon. Pappa kommer iallafall ge mig Mein Kampfs första band och mamma kanske äntligen tar sitt förnuft till fånga och köper en eltandborste.
Jag har länge fasat och väntat på det, så när kommer det?
Eltandborsten!
Nu ska jag klia mig lite i pannan och spegla min nya frisyr.
Jag tänker faktiskt visa er min tårta någon gång, har bara mongodator hos Mor min.
Fan, är nästan för stolt.
Och så svär jag för mycket....
Dagens visdom: Man ska inte avslöja sina vänner om de haft känslor för Tiddet.

Farväl!

Ps. Gjorde ett "Vilken Oasis-låt är du?"-test, jag blev Don't go away.
Vad rörande. Den är fin.

Kommentarer
Postat av: Hilde

Damn my situation and the games I have to play
With all the things caught in my mind
Damn my education I can't find the words to say
About the things caught in my mind

Right? :)

Postat av: nu har jag äntligen fattat vad du skulle med min mejladress till

ehm... nää, man ska inte avslöja så mycket för andras kompisar om vad ens egna kompisar haft för känslor för folk! så kan jag också sammanfatta det!

2006-02-09 @ 21:38:44
Postat av: Fia

Vad var det för sida man kunde göra det?

2006-02-21 @ 18:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback