Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!

Ja, nu har jag en egen blogg.
Det är väl en av de där sakerna jag i djupet av mitt hjärta alltid har velat ha.
Förlåt Maja för att jag snodde din e-mailadress, men jag blev så provocerad av att Hilde hade snott min.

Idag var en sådan där dag då Lesly gav oss nya smeknamn.
Nya den här dagen var Helmut och Dumkork.
Med tanke på min forna förkärlek för Helmut Lotti var jag trots allt ganska road av det nya namnet.
Annars var Lesly som vanligt idag, även om hon försökte krossa mitt näsben.
Dagens problem är dock min sexuella frustration.
Alla utom jag verkar ha någon som vill ha sex med dem.
Fast vid min lunch med Lesly och Erik idag kom vi fram till att det måste finnas någon på hela jorden som kan tänka sig att ha sex med mig.
Dock är han nog bomullsplockare och bor i Nigeria.
Erik har blivit min pojkbästis igen, det är nästan roligt att prata om i fredags.
När vi tre var fulla och strulade.

Annars känner jag mig mest elak idag, eftersom jag blockat Hedvig och Calle.
Javisst är jag lycklig för deras skull, men det betyder ändå inte att jag klarar av lyckliga människor i mitt lilla Harem med endast mig själv som Sultan och Kurtisan.
Var i Stadsparken idag. Där satt Leo och hans klasskompis Filip och rökte.
Fattar inte varför jag tycker att det är så sexigt med folk som röker.
Dock är Anja den sexigaste som finns när hon röker.
Leo berättade hur många pajbitar han hade ätit.
Då sa jag att om jag hade haft min intressebok hade jag antecknat det.
Filip frågade då om den var full med andra onödiga saker Leo sagt.
Dubbeldiss!

Det var väl början på detta kan man tänka.

Kommentarer
Postat av: Hilde

jag är också sexig när jag röker!

Postat av: Calle med handsvetten, du vet...

vem fan behöver blogg?
jag har lunarstorm.

2006-02-02 @ 00:33:01
Postat av: mogly med glasögon, du vet jag på bussen brukar bära röd kofta, nehe? okej.

kanske banana island är att föreslå

2006-02-02 @ 18:48:43
Postat av: Calle med handsvetten

jag är sexig! inte Anja!
och därmed pasta!

2006-02-05 @ 18:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback