The bitch is back

Ok, jag gick in här och kollade.
Helt plötsligt upptäckte jag att någon hade skrivit att de saknade min blogg.
Så nu har ni mig här.
Om någon missade vad som hände så skulle jag kunna säga så här,
min farmor läste min blogg. Därför fick hela min lilla familj veta en smula fler saker än nödvändigt.
Så, vad har hänt på senare?
Jag har funnit mig en spykenpojke eller två värda at beundra kallade Alex och Fedrik.
Eller som jag föredrar, Singo och GimpFredrik..
 The Gimp lärde Hilde mig att det är den där läderprydde saken med äpple i munnen som "bor" i en låda i Pulp Fiction. Singo kallar mig Johnny, men är dock mitt hjärtas låga.
Han har den där vackra typen av humor där man läggger sig på en Johanna och skriker att man tagit dennes oskuld. Sedan kramar man Johanna väldigt mycket, men även hennes vänner.
Johanna blir därför helt nere i detta poetiska kommunistfanskap.

Jag drog för övrigt ut två tänder idag. Detta resulterade i att jag nu sitter med papper i hela käften och kan knappt prata. Lite oroväckande med tanke på att jag ska redovisa på svenskan om en kvart.
Dessutom vände sig min tandläkare om och frågade om det brukar blöda mycket när jag skär mig.
Innan jag förstod att det inte var någonslags rasism mot popoffer blev jag en smula nervös och började stamma. Nu ska jag lägga in en bild på antastning av Johanna från Sött SINGOoffer.

So long suckers!


Kommentarer
Postat av: ingriid!

fiin blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback