Jag vet....

Att det typ bara är du Ted som läser min blogg.
Men jag tycker om att skriva och om någon tycker om att läsa duger det gott och väl för mig.
Jag tycker nog att du eller dig är bland de finaste orden jag vet.
Det är en sak jag tänkt på länge. Ett Du är ofta personen man är kär i som man bara nämner med ordet DU i texter och msn-namn. Att någon säger du till en är så rart om man är kär i personen..
Och jag är ju som bekant alltid kär. Det börjar bli tröttsamt. Framförallt om man har klippt sig och som vanligt är fly förbannad och missnjöd. Det är för kort!

Jag och Linda har startat en poesigrupp som heter Cynisk Tebjudning, det är helt sjukt.
Jag som hatade poesi. Iallafall ska vi till och med framföra det på Mejeriet nästa fredag.
Jag är rädd! Vapnet på fredag! Singo ska med, Johnny kommer bli lesden.
Johnny ska ragga på den finske popparen istället, sådetså!

Nu skulle jag vilja dela med mig av mitt liv:
Kaj säger:
jag vill ha sex

Kajsäger:
nu

Jag säger:
Jag tänkte ju på det du

Kaj säger:
??

Kaj säger:

va??


Maja: Jag fryser!
Lesly: Men gå och tänd en brasa då!
Jag: Gå och ta dig i brasan?! Haha Lesly, den var bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPNET!!!!
SEYMOUR! SEYMOUR! SEYMOUR!
sveriges bästa band!!!! enligt metro!!!
jaaaaaaa

2006-04-29 @ 17:13:27
Postat av: Anonym

Vad fint du skriver
anonym beundrarer

2006-05-01 @ 13:16:45
Postat av: Anonym

Hahaha kan du gissa vem det är? Mowahahahahahahaaaha!

2006-05-02 @ 19:54:14
Postat av: Ted

Det är nästan så man får dåligt samvete. Alla borde ju läsa din blogg! Äh, det är folk som läser, du får kommentarer. Jag uppskattar att din blogg finns, och jag har lästa allt även om jag inte kommenterar det så skrämmande ofta. Du kan få adressen tll min blogg när jag blir nöjd med den. Kramis!

2006-05-06 @ 23:36:10
Postat av: Hilde

Dina dikter är godlike, Leo kan ta sig i brasan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback